středa 21. ledna 2015

Skladování cosplayů

Často kladená otázka - jak skladuješ svoje cosplaye? Mám malý pokoj a nemám kam je dát.

Stejný problém jsem řešila i já, když jsem bydlela u rodičů. Měla jsem totiž spojený maličký pokojíček se sestrou a sotva jsme měly kam dát oblečení. V tomto případě vám moc nepomůžu, snad jen doporučit zakoupení IKEA krabic, které se dají snadno vrstvit na sebe, vejde se do nich spousta věcí a nejsou moc drahé.



(kup zde)

Jak to tedy řeším teď?


Paruky doporučuji skladovat v původním sáčku, ideálně opatrně smotanou do sebe v síťce na paruku. Nejsou drahé, vyplatí se jich mít víc - už jen kvůli tomu, že se, mršky, rády ztrácí. Takto zabalené a uchované např. v šuplíku nemají tolik možností se zacuchat (pokud nemáte nějaké složité účesy)

Armory, boty, zbraně a větší kusy skladuji v samostatné skřínce, která poskytuje spoustu volného prostoru a není zde šance, že by se něco navzájem poničilo. 

Látkové kusy, šperky, pásky a drobné části mám ve zmiňovaných krabicích z IKEA. Stejně tak jako zbytky látek, různých jiných materiálů a třeba i barev. TIP: když si dovnitř uděláte přepážky z 



Tak, to je asi vše, co vám můžu poradit :) Pokud máte i nějaké další dotazy, ptejte se v komentářích!



Žádné komentáře:

Okomentovat